Nyttigare

Det var lugn och mysig hemmakväll för Skrotan och mig i går. Vi tittade på det där talangprogrammet
och käkade korv stroganoff (vilken fredagsmat!). Dottern ville ha chips och dip men jag var inte särskllt
sugen på det så skar jag gurka, morötter och  paprika i stället. Det kändes otroligt mycket godare och
nyttigare. Skrotan fick sina chips men åt faktiskt mest av grönsakerna hon också.



Så vad händer i dag? Jag behöver både städa och göra deklarationen. Det är lite extra pyssel den här
gången eftersom jag sålt en bostadsrätt. Å andra sidan lyser solen ute. Det är alldeles för fint väder för
att vara inne. Pysslet kan jag väl göra lite senare? Jag tror jag ska ge mig ut och fota lite. Det finns ett
fågeltorn inte långt härifrån, och jag har aldrig varit där. Man kanske kan ta med lite matsäck och Skrotan
och ge sig i väg dit? Ja, jag tror det.
Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vilket fint fat:)

2009-04-25 @ 13:02:54
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0