Skjorta


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för frisyren.

Titt som tätt får jag en känsla av att jag inte har något att ta på mig när jag går till jobbet. Mina tröjor tenderar att se
gubbigt uttöjda eller urtvättade ut efter ett tag och att bara gå i t-shirt är för kallt i det luftkonditionerade kontors-
landskapet. De få skjortor jag har använder jag förstås, men jag är för lat för att stryka dem. Alltså blev jag jätteglad
när jag hittade den här skjortan på reastället hos H&M. En sån där som man kan ha utanpå i stället för nedstoppad
borde glädja mina ungar. Dessutom var den skrynklig redan i affären och jag tar det som ett tecken på att den ska
vara så.

98:-

Jo, jag köpte en till men jag blev för ful på den bilden.
Jag må ha passerat 40 men jag är fortfarande fåfäng.

Kommentarer
Postat av: Fröet

den var fin;) och ja...inte skjortan nerstoppad..det är liiiiiite gubbigt;)

2009-04-26 @ 10:47:07
Postat av: Cosmic Moose

Jag tror inte att den ska vara skrynklig doktorn...



Men är ju för stor också. En skjorta ska sitta åt en smula. Bara gubbar köper för stora skjortor...

2009-04-26 @ 13:45:51
URL: http://rochester.blogg.se/
Postat av: Lennart

Men snälla du, skrynkla till ärmarna så där?

2009-04-26 @ 15:31:48
Postat av: Doc

Fröet: Tack!

Cosmic: Nej då, den är inte för stor. Och om den ändå är det, så beror det på att jag ju är en gubbe.

Lennart: Den hängde så där på H&M. Skrynklig och med uppkavlade ärmar. Jag stryker bara skjortorna om jag ska till kyrkan.

2009-04-26 @ 20:34:50
Postat av: Lennart

OK, det kanske ingår i looken.

2009-04-27 @ 11:05:25
Postat av: Doc

Fan... den där skjortan ser ju inte klok ut.

Det ser jag nu som först.

2009-11-17 @ 14:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0