Gammal sur svett

Nu har jag kommit igång ordentlige med träningen efter semestern. Det känns bra. De två-tre första gångerna kändes det rätt tungt, jag orkade inte som jag gjorde innan, men nu är det som vanligt igen. Jag siktar tre gånger per vecka, men kommer inte att hänga läpp om det bara blir två.

Jag har varit morgontrött så det har fått bli eftermiddagsträning istället, det måste jag ändra på. På eftermiddagarna är det för mycket folk i gymet för min del. Vid ett tillfälle fick jag nästan avbryta träningen i förtid för att en idiot stank så mycket gammal sur svett. Nej, jag vill ha ett eget gym. Då skulle jag få mer än glasögonen gemensamt med prinsessan Victorias kille. 

Kommentarer
Postat av: Ljusblå

Vänta nu -bara två saker gemensamt? Räknas inte de små prinsessorna ni har???

2009-08-10 @ 21:12:51
Postat av: Doc

Ljusblå: Busblå!

2009-08-10 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0