Äntligen över!

Äntligen över! Jag pratar om årets julfest med jobbet, och jag säger äntligen för jäklar
vad jag och de andra två i kommitén har slitit med förberedelserna. Hur som helst
känns det som att det blev himla lyckat och uppskattat.

Vi hyrde nedre planet på Harrys inne i Linköping och där bjöds det på Italiensk buffé,
med valfri dryck till. Festkommitténs lilla jippo och det vi lagt så mycket energi på
bestod av en slags gala med prisutdelning i olika kategorier. Alltihop presenterades till
en powerpointpresentation med musik, bilder och filmer. Ja, det verkade faktiskt som
att det hades riktigt roligt under tiden.

Nu vill jag försöka få lite fart på bloggen igen.
More fart on the blog.

Håll i er... det blir snart modeblogg!

Kommentarer
Postat av: Monica

låter ju soen mycket trevlig julfest ;) kul!

2009-12-13 @ 22:33:29
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Piratfarsan

Härligt ser fram mot lite BrunettDoc'en tips om vad man skall ha på sig denna modevinter. Kanske även lite modeförhandstips inför vårens strosande längs traktorstigen uppe hos Ronald (lokala bonden)och vad jag skall ta på mig när jag festar till det lite på KDS (Kårsta Del Sol) med en Kebabpizza.

2009-12-14 @ 07:43:05
URL: http://www.piratfarsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0