Bloggåret 2009

Det är brukligt att en seriös bloggare gör någon slags summering av bloggåret så inför
början på ett nytt. Nu vet jag inte om jag hinner, vi ska snart bort på fest, men jag kan
börja i alla fall.

Här kommer ett urval av inlägg under året.

April:
I'm back
Mitt bloggår började ju i år i april eftersom jag kom på den dumma eller bra idéen att
börja om på nytt. Ärligt talat, jag har inte saknat den gamla. Jag kan ibland sakna
att skriva mer personligt, men det kunde jag inte riktigt på den gamla heller i slutet.

Stephen och jag
Jag fick 58 kommentarer till det där inlägget om mina böcker. Några av dem kanske
är mina egna och jag vet att jag fick en del draghjälp av att vara omnämnd på blogg.se's
förstasida. Men ändå.... man kanske skulle starta en ren bokblogg. Fast då får jag nog
bredda min litteratursmak en aning.

Det här är jag
Till slut kom jag ut ur bloggoroben med bild och allt. Det var lite läskigt, men det har
ju gått bra. Nu för tiden lägger jag mer än gärna ut photoshoppade bilder på mig själv.

Nu är vi med hund
... for the devil sends the beast with wrath, because he knows the time is short...
Inga kommentarer för övrigt.


Maj:
Den här veckan smäller det.
Ljusblå startar sin köpstoppsblogg. Snålåret börjar. Äh, jag har faktiskt inte lidit.
Jag har heller inte blivit omnämnd i tackkommentarerna ni kan läsa i hennes årskrönika.
Årets vinhandlare hade jag åtminstone kunnat få bli.
Fnys!

Ljusblå.
Ja, hon fick sin alldeles egna presentation på min blogg också. Jag gillar den där bilden.


Juni:
Semesterbilder
Längtar till sommaren nu.


Juli:
Morgondagens outfit.
Ofta är min hjärna full av ironi när gör inlägg med foton i kategorin "mode". Ibland slår
det mig att några kanske tänker att jag bara är en förbaskat dålig modebloggare.
Eller... nä förresten, det är nog ingen risk.

Gaymagneten.

I sitt eget sällskap.
Haha, ja den där bilden fick några kommentarer i alla fall.

Bilden inte gästerna fick se.
Jag älskar bilden på vår lilla hamster. Det blir inga fler på Filippa, hon är ju borta nu.


Augusti:
Idiotkärring.
Min årskrönika handlar visst mer om Ljusblås blogg än om min egen.
Nåja.

Fördomar som stämmer.
Ibland kommer jag på fler sådana. Apropå tatueringar, jag är faktiskt sugen på att
skaffa än. Ljusblå är inte lika sugen på att jag ska skaffa en.

Ta det onda med det goda.


September:
Varningsklockor.
Suck, mina barn börjar bli stora.

Instrument.
Haha, mina skämtbilder har inte varit så många under året.
Skärpning! Kanske har jag roligast själv när jag gör dem.

Om tv'n går sönder.

Kjellsortering.
September var min roliga månad.

Ostbåge vs ostkrok.

Kärlek.


Oktober:
Fotboll.

Hamster on crack!
Åh så rätt jag hade när jag skrev det där inlägget. Det var verkligen hennes sista krafter hon
gjorde av med. Lilla råttan...



November:
Begravning.
Kanske får vår gamla hamster för mycket utrymme i den här tillbakablicken.

MVG.

Höst/vinter -mode.
Hehe, ja där har vi ett sådant där modeinlägg man inte ska ta på för stort allvar.

44.
Det är bara en siffra eller hur?


December:
Pipparkakor.
Min första bloggläsarpresent!
Jag väntar ivrigt på fler haha!




GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!



Kommentarer
Postat av: stina

Jag gillar din blogg helskarpt! Ännu bättre blir det när den byter färg, jättesnyggt.

2010-01-04 @ 20:13:28
URL: http://enenkestina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0