Ikväll somnar jag ovaggad.

Vaccinet gjorde mig visst lite förkyld trots allt. Känner mig aningen hängig. Men det kan
förstås lika gärna bero på att jag satt uppe och jobbade samt förberedde julfesten
så länge att jag inte vet om jag ska kalla det natt eller morgon innan jag kom i säng.
Och så är jag hungrig, jag har inte hunnit äta något idag.
Nu ynkar jag mig. Sluta!

Jag är måttligt upplagd för att repa med bandet. Jag ska i alla fall åka förbi apoteket och
köpa nya proppar så att jag slipper repa sönder öronen. Får jag sedan lite mat i mig
också så blir det nog kul, det brukar det bli.
Hur som helst, ikväll somnar jag ovaggad.


Kommentarer
Postat av: Ljusblå

Sov gott älskling!

2009-12-09 @ 20:31:06
Postat av: Huskatt

Hoppas du sover gott ändå :)

2009-12-10 @ 00:17:13
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Grannfrun

jag vill somna uppraggad=)

2009-12-10 @ 21:05:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0