Balpar?


Det är alltid lika kul med felstavningar på nyhetsbloggar.
VALPAR heter ju!


Kommentarer
Postat av: Zäta

Okej, jag hade faktiskt bestämt mig för att aldrig kommentera din blogg igen, tack vare det där taskiga inlägget tidigare... ;-))

Men så skrev du yttligare ett roligt och brilliant inlägg och då kunde jag bara inte hålla mig.



FÖrresten så säger Förundersökningsledaren att han lagat vår diskmaskin nu, så här lagom till mors dagskvällen.

Jag kanske ska satsa på att lägga upp en bild på hur vår diskbänk sett ut fram till klockan tio i kväll. Visa den sedan för Ljusblå så kommer hon tycka att du är rena underverket, även om det bor dammråttor i hörnen och sorgkanter i badkaret.

2009-05-31 @ 22:15:36
URL: http://h
Postat av: Doc

Zäta: Förlåt att jag var så elak. Men grattis till den händige Förundersökningsledaren.

2009-05-31 @ 23:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0