Krucifix om halsen

Onsdag morgon och jag har redan tränat två gånger. Känner mig rätt nöjd när jag sitter här och smuttar på mitt kaffe.
I dag lyser solen så då kom löpbandskvinnan tillbaka. Hmm....

Skrotan och jag har börjat titta på Buffy the vampire slayer tillsammans. Kul, det är en favoritserie för mig så jag köpte den en gång i tiden. Dottern blev fast direkt. För en snart fjortonåring är den väl inte för otäck? Nej, jag tror inte det.

Då löpbandskvinnan verkar sky solen funderar jag på en sak.... Kan det vara så att hon i själva verket är vampyr?
Visst är hon lite blek också? Och de där tänderna hon blottar när hon sätter vattenflaskan till munnen, är det verkligen
normalt med så spetsiga tänder?

Jag inbillar mig säkert men för säkerhets skull kommer jag i fortsättningen att träna med vitlök i fickorna, vigvatten i
flaskan och krucifix om halsen. Det ser säkert dumt ut men det skiter jag i.

Kommentarer
Postat av: pangis

Den är inte otäck för en fjåårtis, snarare tycker dom väl att den är "löjlig" .-) Min dotter har alltid tittat på skräck och inte haft en mardröm i hela sitt liv.. Jag är lite såld på vampyrer.. kanske inte Buffy men tillsammans med sitt barn så är det ju bara mysigt

2009-05-13 @ 08:25:19
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Lina

man kan aldrig vara för mkt på den säkra sidan anser jag!

2009-05-13 @ 09:13:11
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Zäta

Vill man va fin får man lida pin,

vill man ha blodet i behåll måste man på vampyrerna ha koll...

2009-05-13 @ 10:05:41
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Mia

Se, hur det går... man tittar på skräckisar... och måste gå på gymmet fullt med vitlök i fickorna...

Nä, jag utsätter mig inte för skräckfilmer, jag har nog att hålla koll på fantasin när den skenar.. den behöver ingen som helst hjälp med läskigheter....



2009-05-13 @ 11:11:38
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: fairlaner

Bäst du 'pålar' den där löpbandsvampyren, bara för säkerhets skull

2009-05-13 @ 15:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0