Samma gamla taniga it-fjant

Vad är det egentligen med speglarna i gymets omklädningsrum? Har de köpts in billigt efter Gröna Lunds senaste renovering av Lustiga Huset? När man har tränat ser man ju hur stark ut som helst, men när man sedan kommer hem är man samma gamla taniga it-fjant som vanligt.
Vad beror det på?

Vecka 21: 3 ggr
Vecka 22: 2 ggr

Jag leker med tanken att köra morgonträning ti, on, to, fr den här veckan.
Fyra gånger! Då måste det ju synas?
Det gäller att sikta mot trädtopparna om man ska nå stjärnorna.
Tvärtom var det nog.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag vet att devisen "look good naked" är den som styr de flesta mäns styrketräning, följaktligen krävs det att man tränar naken. Testa det på dessa fyra morgonpass och om det känns bra är det ju bara att köra på...

2009-05-25 @ 21:05:58
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag vet inte hur det är med er andra, men är det du Doc på bilden, med armar man skulle vilja sätta tänderna i , så räcker det nog om du siktar mot nån halvhög buske.

Cut yourself some slack.

Magnus;Word.

2009-05-25 @ 22:22:00
URL: http://www.dramigbaklaenges.blogspot.com
Postat av: Anonym

Magnus: Det är ENBART det som styr min tid i gymet. Nu tränar jag redan naken, det är därför jag föredrar tidigare morgnar (folk tittar så konstigt på mig annars). Fyra dagar på raken ska det bli, vi får se hur det känns då.

Ninni: Hahaha!

2009-05-25 @ 22:40:38
Postat av: Doc

Det var jag som var anonym ovan.

2009-05-25 @ 22:52:39
Postat av: Fairlaner

Doctor Nude...

Kör du med den klassiska 'Look ma, no hands' -tröjan oxå? :D

Fyra dagar på raken? Det bränner väl fett (kanske är bra?) men hinner kroppen bygga upp musklerna mellan passen? Blir det inte mest nedbrytning? Det tar väl en tre månader innan det händer nåt.

2009-05-26 @ 14:36:06
Postat av: Doc

Fairlaner: Aha... sånt där har jag inte tänkt på. Att köra flera dagar i sträck kanske är dumt?

2009-05-26 @ 14:48:40
Postat av: Anonym

Absolut ingen expert, men i princip bryter väl träning ner muskeln, som sedan byggs upp av proteiner etc när den vilar (sömn). Fettförbränningsträning är väl annorlunda misstänker jag. Men du kan ju träna olika muskelgrupper om gymmet lockar varje dag.

Det finns säkert miljoner hemsidor på nätet att läsa i ämnet. Mer eller mindre seriösa...

2009-05-27 @ 00:38:52
Postat av: Fairlaner

Nu var det Fairlaner som åkte utan skyltar här ovanför...

2009-05-27 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0