Pip i öronen

Vi repade igår. Det känns som höstens första riktiga rep, även om vi lattjat lite innan också. Det gick bra, riktigt bra. Vår nya trummis funkar kanon, min röst höll och vi hade bättre ljud i lokalen än någonsin. Det enda som störde var ett annat band i lokalen bredvid. Tisdagar är kanske inte den mest optimala kvällen att spela på. Jag gissar att vi störde dem minst lika mycket.

Jag vaknade halv sex i morse av pip i öronen. Det kändes inte som speciellt hög volym igår men jag måste nog tänka på att vara rädd om min hörsel.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du använder väl hörselskydd?!

2009-10-07 @ 14:43:56
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: pangis

Finns speciella öronproppar att köpa på apoteket.. Dottern har alltid haft såna..

2009-10-07 @ 15:45:11
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Doc

Hanna: Hmm.. nae...

Pangis: Hmm.. det är kanske sådana mina barn också har i öronen.

2009-10-07 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0