Att inte ha full uppmärksamhet

Inte bra:
Att inte ha full uppmärksamhet på vägen när man kör bil.

Dåligt:
När ouppmärksamhet vid bilkörning gör att man kör in i en trottoarkant. Hårt.

Dumt:
När kollision med trottoarkant orsakar punktering på höger framdäck.

Jävligt:
När punktering inträffar mitt i natten så att man måste rota fram reservdäck och sånt i mörker
fast man helst av allt bara vill sova.

Helvetesjävligt:
När hjulbultarna sitter så hårt att man vrider en av dem vid lossande av det punkterade
däcket.

Pisshelvetesjävligt:
När avdragen hjulbult sitter kvar i så att man nervöst måste åka omkring med 3 av 4
bultar tills en verkstad titta på problemet.



Däcket jag körde sönder var inte helt nytt, men långt ifrån dags att kassera heller.
Nu blev jag tvungen att köpa ett nytt, det gick inte att laga.
En bit över 700 spänn gick det på. Tur att man inte har en stor bil med lågprofildäck.
Jag ska försöka ta tag i detta med bulten också.

Bilar.... suck....

Kommentarer
Postat av: Cosmic Moose

Eyes on the road at all times doktorn! Det kunde ha varit värre. Tur att du inte skadades i alla fall.

2010-07-13 @ 09:52:30
URL: http://rochester.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Ushush.. sucks to be you :D whahaha. Förlåt men kan inte låta bli att vara lite skadeglad när jag får upp en bild av dig stå där.. låter nämligen som något min kompis Gustav skulle lyckas med xD

2010-07-13 @ 23:46:21
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0