1007639

Slutstegat!
Äntligen, nu ska jag kasta den där jäkla stegmätaren i havet. Eller inte. Jag kommer
kanske att gå mer än jag gjort tidigare även fortsättningsvis, det är skönt att gå, men
det kommer att ske under betydligt lugnare former.

Ljudböcker jag lyssnat på:
Stäppens krigare - Conn Iggulden
Bågens mästare - Conn Iggulden
Bergens väktare - Conn Iggulden
Midvinterblod - Mons Kallentoft
Sommardöden - Mons Kallentoft
Höstoffer - Mons Kallentoft
Skumtimmen - Johan Theorin
Nattfåk - Johan Theorin
Blodläge - Johan Theorin
Vansinne - Dean Koontz
Ljudböcker och promenader is da shit.

46 dagar
1007639 steg
21905 steg per dag i snitt, det är över en och en halv mil om dagen.
40687, så många steg gick jag som mest en dag.
1:a på Linköpingskontoret.
7:a på bolaget totalt, av 545 deltagare eller så.

Jag är jättenöjd.
Slutstegat och sluttjatat om detta på min blogg, jag gissar att ni inte kommer att
gråta över detta.

Nu ska jag börja fota lite igen

Kommentarer
Postat av: Huskatt

Ett stort GRATTIS till din 7 plats!

Snyggt jobbat!!!

2010-06-24 @ 23:56:20
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: PussJorvas

Du ska vara nöjd, fan vad starkt jobbat! GRATTIS :D

2010-06-27 @ 16:43:29
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Ester

Grattis Doc! Vilken kämpe du är. Snacka om envishet!

2010-06-29 @ 19:10:57
Postat av: Zäta

Du, det där är imponerande!

Över en miljon steg. 7a. Och 1a.



Men du har inte gymmat nåt under tiden va?

2010-06-30 @ 08:11:59
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Doc

Zäta: Nej, gymmat har jag inte gjort tyvärr. Men nu ska jag jobba hela juli och jag tror nästan att jag kommer att ha gymmet för mig själv. Vardagen är tillbaka och jag har konstigt nog ingen ångest.

2010-07-01 @ 10:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0