904449

Jag är ingen speciellt romantisk man för tillfället. Jag vaknar på morgonen, går
en promenad på sju kilometer. Äter frukost och sover en stund till. Därefter går
jag samma runda igen, oftast. Ibland varierar jag runda lite. Det blir gärna ett
glas vitt till maten, det är ju ändå semester. Sent på kvällen avslutar jag med en
rejäl promenad också. Det jag försöker säga är att mitt liv mest handlar om att
äta, gå och sova. Några få dagar kvar nu och det har gått ganska bra måste jag
säga.

Mitt mål var aldrig att vinna hela den här stegtävlingen. Bland 545 (tror jag) tävlande
siktade jag inledningsvis in mig på att sluta bland de hundra bästa. Det där målet
har kommit att ändras lite.

Nu har jag totalt gått 904449 steg. På torsdag avslutas tävlingen och visst skulle
det kännas fint att ha passerat en miljon då. Det är inte omöjligt alls. Jag ligger nu
till slut etta av de tävlande på kontoret i Linköping, men det finns tokjävlar som
flåsar mig i nacken. Aldrig i helvete att jag tänker ge mig. Aldrig!

Bland de 545 har jag plats 10. Det är jag mer än nöjd med. Jag vill gärna behålla
den platsen.

- En miljon steg
- Bäst i Linköping
- Topp tio totalt

Så ser mina mål ut.


Här kommer lite promenadbilder från västkusten.








Kommentarer
Postat av: Monica

ddet fixar du , ut och gå i natt så har du 1 platsen;)

2010-06-21 @ 20:15:42
Postat av: PussJorvas

Fan det var bra jobbat! Hatten av :D (om jag haft en hatt)

2010-06-22 @ 20:47:10
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0