Heja ST1

Genom ett fel på fakturan blev min räkning på bensinkortet från ST1 blev 100 gånger
högre än vad den skulle varit. Det enda jag använt det kortet till den här månaden var
en parkeringsavgift på 15 kronor. På fakturan blev den 1500. Och jag som ibland brukar
gnälla över att det är så dyrt att parkera inne i stan.

Nåja, ST1 hade varit duktiga och varnat mig innan via ett brev. Dessutom hade jag läst
i tidningen om ett pucko som inte brytt sig om att öppna varningsbrevet och fått en chock
när han såg fakturan.

Den här händelsen ser jag som ytterligare en anledning att ha efaktura framför autogiro.

Kommentarer
Postat av: Ljusblå

Jag gillar autogiro bäst!

2010-05-27 @ 08:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0