Konfirmation


Efter månader av gudstjänster och bibelstudier hade vi till sist konfirmation för Skrotan i lördags.
Tur med vädret kan man lugnt påstå. Sol, varmt och skönt till skillnad från vädret vi har nu.
I går kväll var det ösregn och sex grader varmt.

Efteråt käkade vi på gott på Jennys i Berg.

När det gäller kyrkobesök och gudstjänster tycker jag så här. När man nu ändå klär sig fin och släpar
sig iväg till kyrkan, kan då inte mässorna hålla på lite längre? Nej, jag bara skojar.
Jag tycker att kyrkor är fina, men att sitta i bänkarna är tortyr.

Jag har ingen aning om vem mannen med den kriminellt fula frisyren på bilden längst upp till vänster är.

Kommentarer
Postat av: Fröet

Grattis till din fina dotter

2010-05-27 @ 04:25:23
Postat av: Ljusblå

Det blev en solig dag.

2010-05-27 @ 08:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0