Mount Pickhult - del 3



Mount Pickhult fotat för mindre än en timme sedan. Snöhögen lever i allra högsta grad.
Miin grabb sa att det inte var snö i högen men vad sjutton, jag såg ju själv när de byggde upp den
i vintras. Den brunfula färgen säger mig att det kanske inte är snö allra överst, eller att luften i Ljungsbro
inte är så bra som jag trott.
Det måste redas ut nu. Med spade och kamera ska jag på grävande journalistvis gå till botten med det här.

Men visst minskar den lite. Kolla del 2 i min spännande serie om en av Östergötlands största turistattraktioner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, den är fortfarande skapligt stor!

2010-05-07 @ 11:05:05
Postat av: Monica

det där är sand!!

2010-05-07 @ 13:32:11
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com
Postat av: Epsilon

Och jag som sa 8 maj. Om det nu är snö.

2010-05-07 @ 18:38:49
Postat av: Maxemmy

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-12-02 @ 10:19:39
URL: http://maxemmy.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0