Skjutsa-runt-på-ungar-kväll

Det verkar bli en skjutsa-runt-på-ungar-kväll. Först undrade Skrotan om jag kunde köra
hem en kompis till stan. Sedan undrade Sonen om jag kunde köra honom till Mantorp.
Jo, det kan jag väl.

Imorgon är det heldag med bandet, det ska bli kul. Vi börjar klockan tolv, repar oss
stendöva, grillar och och drickar. Sedan kanske vi repar lite till. Jag tycker det börjar
kännas riktigt bra nu. Hoppas vi kan få upp lite nya låtar på hemsidan snart.

Häromdagen fick jag frågan om jag vill hoppa in och sjunga några låtar med ett annat
band som ska spela på en sommarfest. Jag tänkte "aldrig i livet, det vågar jag inte",
men min mun svarade "fan vad kul". Vi får väl se om det blir något av med det.

Nu åker jag och handlar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0