OH-MY-GOD-TV

Kanal 3 och 5 verkar till stor del ha koncentrerat sig på något jag börjat tänka på som
"OH-MY-GOD-TV".

Exempel:
1) I programmet "Top Model" får de tävlande i uppdrag att intervjua en tv-stjärna från Beverly
    Hills 90210: "Oh my God!" (Samma utrop sker varje gång Tyra Banks visar sig).

2) I programmet "Anna Anka söker assistent" ska en ung man med feminina drag och 
    rörelser för första gången träffa ankan: "Oh my God!"

3) I "Extreme home makeover" får familjen med den rullstolsbundna sjuåringen, arbetslösa
    pappan och inneboende mormorn komma tillbaka till ett helt ny blänkande hem. Just det:
    "Oh my God!"

Jag kan inte komma på någon klurig avslutning på det här inlägget men nästa gång
ni råkar hamna framför tv'n kan ni väl roa er med att räkna antalet "Oh my God!"

I förra avsnittet av Top Model kunde Skrotan råkna till 5 stycken. Jag tror det går att slå.

Försök förresten att säga den här meningen fort, tio gånger efter varandra:
"You're still in the running towards becoming Americas next top model"

Visst är det lite som "sex laxar...."?


Kommentarer
Postat av: Lina

börja?? jag sitter alltid och skriker "oh my god" framför tvn.

2010-05-18 @ 10:03:52
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0