Tinnitus


Fyra femtedelar av Steelrose rockar loss i replokalen. Trummisen sitter ju mitt emot oss, därför syns
han inget vidare här.


Det var länge sedan jag skrev något om hobbybandet Stålnäsan... nåja, Steelrose.
Vi tragglar på. Jag är lite orolig för vad det här nöjet gör med min hörsel. Jag har skaffat mig konstant
tinnitus och trots att jag haft öronproppar i hela kvällen sitter jag nu här med ringande öron och huvudvärk.
Kul är det hur som helst.

I kväll satte jag upp min nya kamera på stativ och lät den knäppa en bild var femtonde sekund.
Det är imponerande hur dum man ser ut på de flesta bilder. Den här tyckte jag åtminstone var lite rolig.




Att min näsa är ganska stor är något jag varit medveten om länge.
Att den i själva verket är enorm fick jag inte klart för mig förrän jag zoomade in denna.
Jesus... inte konstig jag är kutryggig.

Kommentarer
Postat av: Ljusblå

söt är du! Använd denna bild på Fejjan!!!

2010-11-24 @ 17:14:11
Postat av: Ljusblå

söt är du! Använd denna bild på Fejjan!!!

2010-11-24 @ 17:14:22
Postat av: Anonym

äh, riktiga karlar får ha stora näsor.. ;)



Vad blev det för kamera?



2010-11-25 @ 15:31:53
Postat av: Zäta

Du har väl sett Zeb Maccahan? Där ligger du i lä!



Jag tänkte just på att det var länge sedan du skrev nåt om stålnäsan. Jag var änna orolig att ni slutat öva. Men här ser det ju hur gungigt ut som helst. Nice!

2010-11-26 @ 10:35:26
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: bittan

äh vad är väl en stor näsa....en värdslig sak.

2010-12-03 @ 22:15:48
URL: http://bittanberattar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0