Tid och inspiration

Jag tycker själv att det är lite jobbigt det där med att min blogg bara handlar om katten.
Önskar att något annat hände liksom. Det gör det väl kanske, men jag har inte riktigt
tid eller inspiration känner jag. Nu för tiden är tonåringarna hos mig nästan på heltid
och efter jobbet när jag handlat och lagat mat är några extra timmar framför datorn inte
det första jag tänker på. Att skaffa en fin TV kanske inte var så smart heller. Jag ser
gärna en film på kvällarna.
Jag saknar min kameran som sjutton också. Inga foton på bloggen blir det heller.
Nu ska jag skriva ett inlägg om katten.



Kommentarer
Postat av: Zäta

Du får nog lov att skaffa dig en ny kamera. Varför inte en liten skitbillig digitalkamera som tar kassa bilder och så kan du fixa till dem lite i nåt bildbehandlingsprogram så att de blir ännu blurrigare och med fel färger och låtsas att det är konst.



Jag saknar dina bilder.

2010-10-07 @ 10:24:41
URL: http://blogg.zettervall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0