Hemmabio

Yngsta lillbrorsan ringde mig en dag förra veckan:
- Har du något hemmabiosystem?

Jag:
- Nej, tyvärr.

Bror:
- Jag har köpt ett nytt, tänkte om du ville ha mitt gamla?

Inte nog med att ha ger bort sin, i mina ögon helt felfria ljudanläggning för tv.
Han sätter sig även i bilen och åker från Jönköping för att leverera och koppla in den åt mig.
Femhundringen jag försökte ge honom ville han inte ta emot. Jag får väl ge honon något
i julklapp kanske.

Hur som helst är jag rätt nöjd med mitt vardagsrum för tillfället. Jag är lite orolig för
att katten ska gnaga av kablarna (Inez har redan satt i sig två par hörlurar) men jag ska
fixa kabelkanaler på Biltema.

Det är inte så illa med tekniktokiga bröder.


Kommentarer
Postat av: Lennart

Då jag var liten hade vi en kanin, den gnagde av sladden till TV:n. Men konstigt nog blev det ingen kortslutning.

2010-10-26 @ 15:43:28
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Piratfarsan

Bästa brorsan!

2010-10-26 @ 22:31:29
URL: http://www.piratfarsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0