35:3 Swedbank



Så står det på nummerlappen som ligger på mitt skrivbord. Om en liten stund kommer den i stället att sitta
fastnålad på den nya blå tröja som inköpts för eftermiddagens påhitt. Jag vet inte inte hur det gick till men
jag blev något jäkla vis inlurad att delta i Mjärdevistafetten, en löpartävling bland företagen i teknikghettot
där jag jobbar.

Jag hade tackat nej, det hade jag. Efter min, enligt eget tycke, galna insats i gångtävlingen i somras, ville
jag inte ge mig på detta också. Jag vet att tävlingsdjävulen kan ta tag i mig och jag tycker inte om det.
Nu har jag för säkerhets skull inte tränat någonting, jag är inte i mitt livs bästa kondition för tillfället, och
detta kanske kan hindra mig från att känna någon som helst form av segervittring.

Håll tummarna i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Lennart

:3, betyder det att du har tre försök att ta dig i mål?

2010-09-10 @ 17:39:00
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0