Illamående och yr

Ägaren av världens sämst uppdaterade blogg är tillbaka. Jag tänkte mitt nästa inlägg inte
skulle handla om katten, men det tog tid innan jag kom på något att skriva om. Egentligen
har jag inte kommit på något nu heller.

Jag är hemma. Sjuk. Yr och illamående. Efter två intensiva dagar med personalutveckling
kanske man blir lite yr. Kursen (eller vad man ska kalla det) var i alla fall riktigt givande.
Fokus på kommunikation. Som vanligt känner man igen en del från tidigare kurser men en
hel del nytt fick jag med mig hem den här gången. Jag lär återkomma till det där.

Nu skriver jag om kattfan i alla fall. Hon har somnat på min kamera. Tänkte att jag borde
ta en bild på henne för det ser himla roligt ut, men det går ju. Hon sover ju på kameran.

Kommentarer
Postat av: Mia i Gävle

Härligt att du fortafarande skriver!! Lika underhållande! Hoppas att allt är gott! Man kanske skulle börja blogga igen...

2010-09-22 @ 14:32:50
Postat av: Lennart

Jag trodde att du hade semester eller var ute på något viktigt datauppdrag ute i landet och inte hade tid att blogga. Ni datakillar lever ju ett sånt hektiskt och spännande liv och kan jobba lite var som helst. Till motsats från mig som måste åka till samma kontor varje dag där en massa stressade människor jagar mig hela dagarna. Skulle jag råka vara utanför huset, ja då ringer på mig.

2010-09-22 @ 19:28:08
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Haha strategiskt av kissen att sova på kameran;)..i övrigt får du krya på dig!

2010-09-22 @ 22:35:43
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Skriv om katten, det är oftast roligt :D



Du har inte drabbats av virus på balansnerven?

2010-09-22 @ 23:57:34
URL: http://huskatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0