Förblöda

Jag håller på att förblöda genom ett mikroskopiskt hål på höger näsvinge. Det började
i morse och har fortfarande inte slutat. Jag har inte klämt finnar eller porisar,
jag har inte ramlat eller slagit mig, inte på näsan i alla fall, plötsligt började bara min
näsa att blöda. Det gör mig vansinnig, för var tionde sekund måste jag torka bort en
droppe med papper för att den inte ska falla ned på mina kläder.

Plåstret jag hittade i kontorets förbandslåda lockade fram muntra miner. Okej, det
var kanske lite stort, så jag tog bort det. Nu har jag klippt till en mindre bit av plåster.
Det ser fortfarande dumt ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla med VC eller hudläkare om det är ett litet basalium (eller hur det stavas) du fått en ofarlig hudförändring som ofta finns på näsan och det blir ett sår som blöder o blöder. Gå snabbt så att det inte behövs transplanteras hud utan att bara salva behövs.

2011-03-11 @ 19:06:49
Postat av: Andrej

När jag rev sönder något i näsan, var min sambo så otrolig rolig och erbjöd sina tamponger. Hmmm...

2011-03-12 @ 20:29:27
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Cosmic Moose

HAHA, mental image!

2011-03-14 @ 18:49:14
URL: http://rochester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0