Michael Jackson



Visst måste man som bloggare skriva något om Michael Jacksons död?
Som artist betydde han kanske inte så mycket för mig personligen. Jag gillar skräckfilmer, alltså gillade jag videon
till Thriller och givetvis har jag nynnat på flera av hans låtar, men Jacksons musik föll mig aldrig riktigt i smaken.
Stor var han givetvis. "Vår tids Elvis" läste jag någonstans och kanske är det så. Apan Bubbles, handsken, munskydd, syretält och pedofilanklagelser. Hans person har nog väckt lika stor intresse som hans musik. På sistone har det varit tyst. Då och då har jag läst något om hans växande skulder (vilket bara är helt obegripligt för mig), men jag måste erkänna att det känns tomt. Det är som om han alltid funnits.


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

fint inlägg..

2009-06-26 @ 13:34:26
URL: http://www.dramigbaklaenges.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0