Kolmården

Jodå, det var varmt i Kolmården vill jag lova. Kameran var givetvis med och stora objektivet på för att komma nära.
Hmm.... tyvärr är jag inte riktigt nöjd med kvaliteten på mitt 70-300mm. Det blir inte så skarp som jag skulle önska i alla lägen. Jag kanske börjar bli petig, döm själva.


Präriehund.


Snöleopard. Djuren var ganska slöa i värmen.


Jag är rädd för tigrar. Det är väl ganska nyttigt att vara tror jag.


Coyote.








De är mäktiga de där djuren.


Delfinshowen var en utmaning att fota.


De är suddigt, men jag kan inte skylla på objektivet här. Ljuset var dåligt och det gick minst sagt undan.


Hehe, jag återkom till tigrarna hela tiden.






De sötaste djuren hittade vi nog ändå ute på parkeringen.

Kommentarer
Postat av: Jazzhoppan

Åh alla mina kompisar!!! :-)

2009-06-30 @ 09:20:24
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: eremo

jättefina bilder, verkligen!!!

2009-06-30 @ 12:22:54
URL: http://eremo.blogg.se/
Postat av: Lennart

Jag gillar tigrar, härliga jättekissemissar som är både graciösa och snabba. Pälsen är färgglad och fräsig också. Jag skulle gärna vilja återfödas som en tiger.

2009-06-30 @ 12:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0