Jobba helg



Jag skjutsade Ljusblå till jobbet vid halv åtta i morse. Jäklar vad mörkt och rått där
är ute den här årstiden. Att ge sig ut och cykla så dags är inget man gör med glädje
i kroppen ibillar jag mig, så jag tror att erbjudandet om bilskjuts blev väl emottaget.

När jag kom hem gick jag och lade mig igen och sov tills jag blev väckt av jourtelefonen
vid halv tio. Nu, efter stekta ägg och hembakt bröd är jag redo att jobba lite jag med.
Det är ju perfekt timing när man får jobba helg samtidigt, att jag inte kommit på den
tanken förut. Jag ska försöka ordna det så oftare.

Hur gör man förresten när man knäcker ägg utan att få med skal i stekpannan eller
skålen eller vad man nu avser att hälla ut innehållet i? Jag tycker att jag borde vara
så pass gammal att jag lärt mig det nu, men ibland lyckas jag och ibland inte, en så
där varannan gång.

Har ni några tricks?

Kommentarer
Postat av: Monica

knäcker du för hårt??

2009-11-28 @ 11:01:28
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Grannfrun

I can do tricks=)

2009-11-29 @ 07:34:29
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0