Örebros hetaste kvinna

Helg med Örebros hetaste kvinna. Äh, jag vet inte hur mycket feber hon haft, men helt piggelin är hon inte. Jag kom i fredags med mat från kinakrogen Shanghai (som räckte i två dagar), rött vin (som vi inte rört än) och en burk med Ben & Jerrys (tog slut i ett nafs). Det blev en ganska lat helg utan något inplanerat, vilket kan vara skönt. Min egen dumma förkylning är på väg tillbaka. Jag som trodde att jag överlevt svinpesten och numer var imun mot allt vad sjukdomar heter.

Vi tog en tur på stan igår. När vi målade fönstren förra året slet vi bort alla tätning, något som visade sig ha lite trist inverkan på innetemperaturen under de kalla vintermånaderna. Vi köpte ny tätning och har nu börjat fixa med det till nästa vinter. Mer tätning ska ordnas idag. Vi får se om vi hinner sätta dit den. Jag åker hem lite senare för att läsa kemi med Skrotan.

Min kamera har ännu inte tagit några snygga bilder på mina glasögon.
Dum kamera.


Kommentarer
Postat av: Zäta

Hahaha, skylla på kameran va!

2009-09-06 @ 15:55:24
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Lennart

Det kanske räcker med att damma av linsen?

2009-09-06 @ 17:11:15
Postat av: Grannfrun

Imum? :P



Hoppas Ljusblå är bättre och på benen när du ligger sen då=)

2009-09-06 @ 22:29:26
URL: http://www.dramigbaklaenges.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0