Ravinpremiär

Jag hann med en liten tur till Stjärnorpsravinen i lördags. Jag trodde det skulle vara
blött och jäkligt så jag hade rejäla stövlar på mig. Helt i onödan. Där var hur tortt och
fint som helst. Inte speciellt uppvuxet ännu men fint ändå.

Jag tror faktiskt att jag ska säga upp lägenheten och bosätta mig i ravinen. Det känns
lite macho på något vis. Jag har redan sett ut en plats, foto på den kommer i samband nästa besök.
Hmmm... jag kanske åker dit ikväll när dottern rider.






Min kamera dras till svampar



Vad heter ravinens roligaste blomma? Vitsippan!!




Inte alla kommer levande från ravinen.



Kaffe har man ju med sig.


Veckans idolbild


Kommentarer
Postat av: Monica

härliga bilder;)

2010-04-26 @ 13:53:38
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com
Postat av: Grannfrun

har du gått ner i vikt?

2010-04-26 @ 22:09:33
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Visst är det vackert! Jag brukar valla runt ungarna några gånger per år, ett bra ställe att rasa runt på och lite lagom långt!

2010-04-26 @ 23:41:17
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Doc

Grannfrun: Gått ned i vikt, näh.. det tror jag inte. Jag äger ingen våg så jag kan inte säga säkert. Troligen har jag bara för stora kläder.

Huskatt: Jaha... nu slår det mig att du nog är från fina Linköping med omnejd du med.

2010-04-27 @ 08:34:56
Postat av: Ljusblå

Fin du är!

Jag vill ha den bilden som pappersbild, tack!!

gärna ganska stor.

2010-04-28 @ 21:09:35
Postat av: Ljusblå

Har du köpt ny jacka hoppas jag väl inte??

2010-04-28 @ 21:10:16
Postat av: Doc

Ljusblå: Sure, jag kan rita av den på ett jättestort papper. Jag kan meddela inköpspolisen att jackan är en gåva från National Geographic för att jag testprenumererade på deras tidning för ett eller två år sedan. För säkerhets skull är det bäst att berätta att prenumerationen sedan länge är avslutad.

2010-04-28 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0