Helg

Planerna för helgen börjar få lite lösa former. Det är Örebro-fredag vilket innebär att
jag sitter i Närke och jobbar imorgon. Vi kommunicerar inte precis ihjäl oss i veckorna
men jag tror att Ljusblå jobbar kväll så jag åker inte förrän vid niotiden ikväll. Batteriet
på hennes bil har ballat ur så jag stannar till vid Biltema så jag kan kasta i ett nytt
imorgon eller så.

På söndag är det majfirande med gemensamma vänner i Östergötland. Bad verkar
några tänka, men det får masochisterna ägna sig själva.

Dags att byta header också.
Hmm...

Kommentarer
Postat av: Huskatt

Yepp, ge oss något nytt! Med "nästan sommar-känsla"!

2010-04-29 @ 21:12:37
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: pangis

Ja det är verkligen dags att byta ut snön mot en eller annan vitsippa.. Trevlig helg!

2010-04-29 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0