Mössa!

Nej, nej! Jag har inte tröttnat på katten och gjort mössa av henne.
Ryssmössa, eller björnarsel som vi säger i Östergötland, verkar vara extremt inne för tillfället.
Trendkänslige Johan måste givetvis ha en då eller hur? Fast egentligen ville jag bara ha någon som håller
mig riktigt varm om skallen. Märkligt nog har jag haft svårt att hitta någon, en av tio på stan ungefär har
ju en så de måste ju finnas. Jag var beredd att hosta upp en hel del pengar om jag väl fick syn på den,
när jag igår hittade den på H&M och till det överkomliga priset 99:-

Jag har fyllt år ganska nyligen. Det enda jag önskade mig var tröjor, och tröjor fick jag skulle man kunna
säga. När jag ändå intagit pose-mode fotade jag tröjorna med, men tyvärr gick de bilderna bort i censuren.
Jag får återkomma med dem.

Min mor har köpt en liten plastgran på loppis.
Den fick jag.
Julstämning!


Kommentarer
Postat av: Zäta

Din lilla smygmodebloggare!

2010-12-14 @ 09:34:49
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: bittan

här i södermanland säger vi nåt helt annat ;-)

2010-12-15 @ 18:34:04
URL: http://bittanberattar.blogspot.com/
Postat av: Lennart

Jag hade en sån där mössa i tonåren, det var en svart och härligt varm sak. Jag har letat efter en sån men inte hittat. Fast jag har tre luvor (eller kapsyler som mina arbetskompisar säger), en vit som det står Solvalla travbana på, har jag den på mig skriker vissa ungdomar "Åk hem din j-vla 08:a!" till mig ibland. Så har jag två blå, en står det Island/Iceland (köpt på Island) på och den andra Jasper Tramway (köpt i Canada). Folk säger inget, men tittar länge på de. De värmer gott de också. Snygg gran!

2010-12-15 @ 21:14:28
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin mössa!

Ditt poserande får mig att associera till min 16 åriga brorsdotters poserande, bloggande och fotande. Hur är det egentligen - döljer sig en 16 årig flicka bakom den skäggiga ytan :-)

2010-12-20 @ 12:38:18
Postat av: Anonym



Alltså.... jag har ju en bloggande dotter och två bloggande bonusdöttrar. Klart jag influeras.

Du kan kalla mig Johanna.

2010-12-20 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0