Boxer shorts mania


Min blogg vill gärna vara en modeblogg, därför hamnar allt jag skaffar mig i klädväg här.

När jag fyllde i slutet av november fick jag ett presentkort av mor och far. Eftersom de
fortfarande tror att jag är Mr Dressmann och inte Mr Tigerrock gällde presentkortet där.
I över en månad har alltså den där lilla lappen skvalpat omkring i olika fickor och jag
gissar att det är ungefär så länge jag kan hoppas att den stannar kvar i min ägo.
När reaskyltarna och köp 3 betala 2 -erbjudandena dök upp var jag tvungen att slå till.
Efter en genomgång av garderoben i helgen kan jag konstatera att kallingar är något
som faktiskt håller på att ta slut.

99:- styck kostar dessa. Köpte jag 2 par fick jag 3. Köpte jag 3 par fick jag 5.
Hade jag betalt för 5 par kanske jag fått pengar tillbaka, vad vet jag.
Hur som helst blev det boxer shorts mania för presentkortet på 300:-
Rätt ok eller?

Kommentarer
Postat av: Huskatt

Sitter de skönt så...det funkar :)

2010-01-05 @ 16:51:02
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Mia

Jag är glad, du väljer dels boxer och sen ser du ut att ha valt en storlek som sitter fint på dig. Ren uppskattning från min sida så klart. Det

2010-01-06 @ 10:56:18
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0