Indisk kycklinggryta

Hej och hå, här händer inte mycket. Det beror på att det händer så förbaskat mycket
utanför bloggen. Några trettontimmars arbetsdagar, aplånga promenader i både ljus
och mörker, planering av konfirmation i kombination med hopplösa dubbelbokningar
har trängt undan det mesta annat. Nu kan jag andas igen. Ja, fast jag behöver nog ta
en liten promenad till.

Ikväll har Skrotan stått för matlagningen. En indisk kycklinggryta som var fantastiskt
god. Imorgon ska dottern konfirmeras. På söndag ska vi fira Bus trettonårsdag i Örebro.
Fullt ös. Nu ska jag somna i soffan.

Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Oj du ;o jag har det rätt så hektiskt med, 15 olika inlämningar oh prov.. ovanpå det fester. Hmm. Min blogg är döende...



.. Hoppas din överlever det hektiska!

2010-05-23 @ 20:16:47
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

SV: Borde du göra också....

2010-05-23 @ 22:47:17
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0