Fram och tillbaka


Inte många inlägg i kategorin "biljävlar" nuförtiden. Bilen ifråga fungerar alldeles för bra för att platsa
där. Fram och tillbaka mellan Göteborg och Linköping, det blir en del mil. Malin åker förstås också ibland
men oftast har det blivit jag beroende på att jag haft mycket jobb där nere.

Bilar man bryr sig om ska man serva. Det gjorde jag med Renaulten också, men med Volvon vill jag gärna
ha en stämpel i boken också. Den stämpeln är dyr vill jag mena. 4500 kostade servicen för ett tag sedan,
och det med nykundsrabatt. Det jäkliga är att det snart är dags igen. Och vinterdäck måste jag köpa.
Och bromsarna börjar ta slut.

Ja, ni hör. Det finns ingen anledning att plocka bort kategorin "biljävlar". Det kommer mer där vad det lider.


Kommentarer
Postat av: Micke

bilar ja...är av ekonomiska skäl verkligen glad för att jag ej har bil längre...men snart blir man väl tvungen att skaffa en ändå pga jobb...drar ut på det i det längsta...ha de gött!

2011-10-16 @ 11:01:51
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Lennart

Jag väntar med spänning på ett "biljävelinlägg". Minns dina inlägg om Fransosen, då skrev du verkligen med inlevelse.

2011-10-16 @ 11:12:33
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0