Naken

Jag har aldrig varit hemma hos min arbetskamrat Ozzy. Inte på riktigt alltså. Däremot har jag drömt att jag varit hemma
hos honom två gånger. Det är lite skumt, för huset har sett likadant ut båda gångerna.
Det handlar inte om sanndrömmar för på riktigt bor han i lägenhet.

I natt åkte jag hem till Ozzy för att lämna något. En film? En cd? Jag minns inte riktigt. Ingen öppnade när jag ringde
på så jag gick in. Inne i huset gick jag förbi ett rum där en tonårskille låg på sängen och läste med hörlurar. Jag fick
ingen kontakt med honom så jag gick vidare. I ett annat rum låg en kvinna nedbäddad i en dubbelsäng. Ozzys tjej/fru
förstod jag. I det verkliga livet är Ozzy singel. Hon ryckte till när hon fick syn på mig så jag bad om ursäkt för att jag skrämt
henne, därefter presenterade jag mig själv och mitt ärende.

Då kliver kvinnan upp ur sängen och det visar sig att hon är naken. Jag minns att jag fick anstränga mig för att se henne i
ögonen när fortsatte prata. Sedan vaknade jag.

När jag berättade det här för Ozzy i morse frågade han om jag inte kunde presentera honom för den där kvinnan.
Han undrade också vad jag tyckte om hans nya soffgrupp. Den hade jag inte noterat.


Kommentarer
Postat av: Ljusblå

Haha, jättesjukt! Men Scarlett var värre.

2009-04-28 @ 16:03:14
Postat av: Magnus

Skön kommentar av Ozzy...

2009-04-28 @ 18:49:41
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Patrik

Den dramaturgiska mästaren, Doktor S, har gjort det igen! Påminner lite om ett gammalt inlägg när jag kom ut som heterosexuell.

2009-04-28 @ 19:45:45
URL: http://pudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0