Överkörd av ett tåg

Det känns som om jag blivit överkörd av ett tåg ungefär. Att ligga ned är ytterst obekvämt
och jag behöver ändra ställning hela tiden. Ändå undviker jag det. Att vända på sig känns
nämligen ännu värre, för att inte tala om hur det är att gå upp ur sängen.
Eller att kliva i och ur bilen. Hemskt.
Hela helgen har Anna iakttagit mina rörelser med milt medlidande i blicken.
Vaddå? Vad jag gjort? Nej, jag har inte kört extra hårt i gymet. Nej, det beror inte på allt
trädgårdsarbete jag ägnade mig åt i helgen, värken fanns där innan. Haha, nej för sjutton,
jag lider inte av sviterna efter några barnförbjudna, extra akrobatiska övningar heller.

Saken är att jag inte riktigt förstår hur det gick till. När jag packade min väska för att åka
bort i helgen small något till i ryggen. Jag böjde/vred mig väl på något för min ålder
olämpligt vis. Man kan tycka att det borde räckt med ryggont i så fall, men jag har lika ont
i revbenen och i bröstmusklerna. Jag fattar inget.
Jag håller verkligen på att bli gammal på allvar.


Nåja, det är nog lite bättre i dag. Tack för det.


Kommentarer
Postat av: pangis

Välkommen tillbaka doc! Nu kan man pusta ut..

2009-04-14 @ 09:37:27
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fröet

krya på dig!

2009-04-14 @ 09:39:03
Postat av: Cosmic Moose

Jag kan känna mig lite överkörd av ett tåg också ibland. Det är nog inte så mycket åldern utan brist på träning.



PS Den nya bloggen ser bra ut. Fräsch. Spännande. DS

2009-04-14 @ 13:28:09
URL: http://rochester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0