Fågel-Bo




Det händer inte så himla mycket i värmen, därför bjuder jag på en idolbild med solbränna, skrynklig skjorta, svettig panna (det är väl ok, det är ju fan 30 grader ute?) och fågelbofrisyr. Hmm, jag heter ju Bo i andra namn. Fågel-Bo.   

Moppekillen tittar bara förbi som hastigast ibland, sedan drar han ut med kompisar och badar. Var jag likadan i den åldern? Såg mina föräldrar aldrig mig heller? Jag är rädd för det. Skrotan och jag har mest badat och hälsat på släktingarna. Vi brukar åka till Varamon, Sverige största insjöbad. Där är fint, men så jäkla kallt att jag trots det varma vädret ännu inte kan skryta med att jag har badat. I förrgår var det 15 grader i Vättern. Igår hade jag badat (tror jag), men tyvärr tog jag inte med badbrallors. I dag pratar dottern om att vi ska åka till Kolmården. Puh, det kommer att bli varmt.
Vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: pangis

Ha, vi var i danmark med dottern förra veckan.. Vi såg henne knappt där heller..Hon var inne på "sitt" rum och dök upp när det var mat el liknande. Och råkade vi komma ut när hon solade så flyttade hon sin solsäng:-) Dom behöver space kidsen.. men dom behöver att man finns där bakom och kollar dom med.. och ger dom mat ibland:-)

2009-06-29 @ 13:32:17
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Zäta

Badade i Vänern i lördags. Ca 23 grader varmt.



Ville bara säga det!

2009-06-29 @ 13:54:17
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Lennart

Du har ju den där vanliga sommarlooken bara. Det finns fler som ser ut så.

2009-06-30 @ 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0