Förbaskat snabb

Jag:
- Det bästa med frysen i min lägenhet är att den är så förbaskat snabb, kolla här.

Skrotan satt vid köksbordet och såg på medan jag lade in en cola-flaska fylld med vatten i frysen. Vi brukar göra så och ta med till stranden, då har man kallt vatten en bra stund. Jag stängde frysen och tittade på klockan. Efter tio sekunder öppnade jag och plockade ut flaskan, helt genomfrusen.

Jag:
- Tada!

Skrotan:
- Va? Är det redan is? Dottern såg minst sagt storögd ut. Jag gav den till henne så att hon fick känna. Hon var förstummad.

Jag hade givetvis redan en färdigfryst flaska därinne, men under de sekunder det tog innan jag började skratta fattade hon ingenting. Det händer inte så ofta längre, men när man väl lyckas lura ungarna lite är det desto roligare.

Kommentarer
Postat av: pangis

;-) Håller med.. det blir lite blondie över dom :-)

2009-06-30 @ 19:44:50
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Sara

haha, jag hade lätt gått på den med! Illa!

2009-07-01 @ 11:45:20
URL: http://sweiberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0