Bajs

Det här måste vara en av de rubriker jag är mest nöjd med här på bloggen. Bajs.

Jag hade samlat minuspoäng, det var därför det kunde hända. I fredags hade jag missuppfattat tiden jag skulle varit i Örebro. I lördags uppdagades det också att jag missuppfattat när Ljusblå har semester och därmed inte bokat in min egen semester samtidigt. Vi får se vad vi kan göra åt den saken, men hur som helst förstår ni säkert att jag låg back.

- Nu när du gjort så mycket fel får du ta påsarna. Jag blev stel av skräck. Det är få saker jag tycker är så äckligt som hundskit. Orden hade inte uttalats som en fråga, och jag ville verkligen försöka göra vad jag kunde för att ligga lite bättre till igen. Jag tog den tomma påsen. Det var ju inte säkert att Challe skulle vara på det humöret. Det var han givetvis.

Så kom det sig att jag trots löften om att aldrig hantera några påsar med hundsaker i, ändå åkte på det. Jag gjorde det visserligen med frukosten åkandes upp och ned i halsen. Jag höll den i handen och utan att ens kunna knyta igen den sprang jag med utsträckta armar till närmaste papperskorg. Jag gjorde det inte på något särskilt manligt sätt, men jag gjorde det.
Usch.

Jag ska ligga på plussidan i fortsättningen.
Det är det livet handlar om.

Kommentarer
Postat av: pangis

Du är inte ensam om att ha bokat semester på fel tidpunkt.. jag känner en till.. men till min katt behövs inga påsar..tyvärr.-)

2009-06-01 @ 08:24:21
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Lisabell

Straffkommendering är bajs. Tycker jag.

2009-06-01 @ 09:07:19
Postat av: ninni

Och det hjälper ju föga att dom produceras i käcka rosa färger dom där påsarna.

Måtte månadsskiftet komma fort.=)

2009-06-01 @ 09:33:43
URL: http://www.dramigbaklaenges.blogspot.com
Postat av: Lennart

Att låta hunden springa i skogen och göra sitt förenklar saken. Men det är ju inte alltid det finns en skog till hands.

2009-06-01 @ 14:12:17
Postat av: Magnus

Handbajs är ingenting...minnes I bajsandet i bussen...

2009-06-01 @ 16:57:51
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag säger som Grynet!!



- TA INGEN SKIT!

2009-06-02 @ 10:28:22
URL: http://livethosmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0