Karaeoke - hangover

Njae, inga pinsamma filmer från gårdagen har dykt upp ännu. Äh, det kanske inte var så illa. Mitt ego är fortfarande alldeles uppblåst av all positiv feedback jag fick från en massa okända människor för min sång igår. Sånt är riktigt kul och bra när man försöker skaffa sig självförtroende nog att uppträda med sitt band så småningom.

När jag sjöng Mauro Scoccos "Sarah", dansade en tjej fram och visade nacken. Jag fattade inget av det förrän efteråt då samma nacke dök upp framför mig igen. Hon hette tydligen Sarah och hennes namn fanns som en tatuering där. "Tack för att du gjorde min kväll", sa hon. Jaha, vassego då. Karaeoke är sporten där medelmåttor blir stjärnor haha. Jag sjöng också "Rock the night" med Europe. Gulp!

Jag är trött från gårdagen och det är väldigt mycket att göra på jobbet. Jag tänker ändå lämna skeppet snart.
Ikväll är det Ljusblås tur att festa loss på sitt jobb.
Själv åker jag till Örebro för att ha tv-kväll med lilla Bråk.
Stora tolvåriga Bus har visst planer på att festa själv om jag förstått det hela rätt.
Moppekillen är sjuk.
Skrotan åker på helgutflykt med konfirmanderna.

Imorgon hoppas jag på solsken och promenad i kantarellskogar och på att få krama min Ljusblå.
Längtar.

Kommentarer
Postat av: Pangis

Succé med andra ord..En stjärna kanske är född:-) Jag tror att du var suveränt bra!!! Ha en härlig helg här i ett soligt och varmt Örebro

2009-09-18 @ 14:33:12
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Zäta

Ja, det är härligt att vara kung för en kväll!



Skulle velat vara där och hört dig!

2009-09-18 @ 17:18:04
URL: http://blogg.zettervall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0