Soltorka

Jag åkte hem på lunchen. Dels hade jag ingen matlåda med mig (jag är oftast för snål för att äta ute) och så behövde jag plocka ur mina våta skor ur maskinen. De blev ganska snygga måste jag säga, inte som nya men ändå rena och fina. En svag doft av träskvatten kittlade fortfarande mitt luktsinne när jag doppade snoken, men inte så att de kommer att ta livet av någon. 
Någon torktumlare har jag inte i lägenheten men väl en balkong. I det här fina vädret borde de väl soltorka ganska snart?

Nu är frågan om jag ska köpa ett extra par gummistövlar. De ordinarie står ju hos Spargrisen i Örebro men ett par svampstövlar vore inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hellre svampstövlar än fotsvamp.

2009-09-01 @ 17:28:13
URL: http://papamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0