Reclaim the blog!

Nej, nu får jag skärpa mig. Jag måste ta mig tillbaka in i bloggvärlden, jag trivs ju
där. Min blogg har varit alldeles för övergiven på sistone, jag måste ge den lite mer
kärlek. Jag måste också börja besöka mina gamla favoritbloggar och vännerna i
blogmafia igen. Jag har varit frånvarande.

Reclaim the blog!

Ikväll ska här minsann bloggas och jag ska redan nu ge er rubrikerna.

- Saker som luktar illa del 1
- Saker som luktar illa del 2
- Röv (har inget med ovanstående två planerade inlägg att göra).
- Årets påskkort. (jodå, vi var kreativa värre i Sälen).

Ja, ni ser. Här kommer det att hända spännande grejor, men det är inte helt säkert
att allt händer ikväll.
Inom kort ska ni också få uppföljning på Mount Pickhult. Precis som jag har ni säkert
noterat att snön smälter jävelfort därute, nästan igen kvar. Hur klarar sig Ljungsbros
nya turistattraktion i värmen?

För övrigt är jag tillbaka från Sälen utan större men. Ja, de men jag har hade jag
redan innan.

Vi ses.


Kommentarer
Postat av: Fröet

Väntar med spänning på röven

2010-04-05 @ 07:33:15
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
Postat av: Grannfrun

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej inte moppinlägg igen!!!!!!! jag har precis hämtat mig efter den statistiken.



men rövinlägg är ju...........välkommet.

2010-04-05 @ 17:09:02
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0