Jag har inte...

Så vad har jag sysslat med nu när jag inte har bloggat så duktigt? Ingenting tror jag.
Eller i alla fall så lite att det är enklare att berätta om vad jag INTE gjort.

Jag har inte skött min tidredovisning på jobbet. Det betyder att jag måste göra en
hel månads rapportering tills imorgon bitti. Det i sin tur innebär att jag kommer att
sitta framför datorn och pimpla kaffe till långt in på småtimmarna inatt.

Jag har inte tränat. Alla mina muskler jag kämpat så för är borta, puts väck. På två
veckor försvann de. Äh, jag kommer nog igång igen även om det känns som om min
musiga arm gav mig ett GÅ-TILLBAKA-TILL-VÄSTERLÅNGGATAN-UTAN-ATT-PASSERA-
GÅ-KORT. Nu sitter jag ändå här och känner mig faktiskt ganska bra i armen. Om jag
inte kommer till gymet innan eller i helgen, så är jag nog helt redo att köra som
vanligt nästa vecka igen.



Jag har inte kommit ihåg att köpa toapapper trots att jag var och varannan dag passerar
just den avdelningen på Ica Maxi. Det där är ett beteende som kan ställa till det lite för
mig inom en ganska snar framtid.



Jag har inte kunnat låta bli att inhandla två böcker på rean. Detta trots att jag
har en hel del olästa böcker i min överfulla hylla. Det där skulle kunna få bli ett
helt eget inlägg egentligen.



Jag har inte varit hos någon psykolog ännu. Däremot har jag långa samtal varje dag
med doktor Lök som efter sina första lite pirriga dagar nu har blivit varm i kläderna
framgångsfullt driver sin mottagning i kryddhyllan ovanför spisen.

Kommentarer
Postat av: pangis

Men vad har du gjort då??? ;-) Trevlig helg!

2010-02-26 @ 09:04:30
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Lennart

Den gula krabaten till vänster, är det Dr Löks mottagningssköterska?

2010-02-26 @ 10:03:59
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Men tänk vad mycket roligt...ähum...du har kvar att göra :D

2010-02-26 @ 13:10:42
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Grannfrun

Lökar trivs bäst när dom kommer i två

2010-02-27 @ 08:27:06
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0