Blåbärspaj med vaniljsås

Det blev bara ett enda gympass förra veckan. Ont i handleden och ont i musarmen.
Jag är för jäkla ynklig. Jag känner mig lite förkyld också, det är lika bra att gnälla
ordentligt när man ändå är igång.

Jag gick och tränade på lunchen i alla fall. Det gick ganska hyfsat. Handleden känns
bättre och bättre. Den andra armen är som den är men det är under kontroll. Löpbandet
fick några minuter extra, det kändes bra.

Det här med magrutor till sommaren... Vilket skämt! Jag börjar tro att jag har alldeles
för dålig karaktär för att lyckas med det där. Jag kan inte låta bli vare sig bondkakor
hos Ljusblås granne eller att stjäla godisbitar ur Skrotans lördagspåse, jag är hopplös.
Jag och Ljusblå är inte heller bra för varandra ur det perspektivet. I helgen har både
chokladbitar och en skål med Ben & Jerrys slunkit ned i syltmagen.

Nej, nu måste jag hitta på något. I stället för att gnälla över min dåliga karaktär
ska jag istället redovisa sådant jag INTE ätit. Som idag på jobbet. Tina har fyllt år
och bjuder på blåbärspaj med vaniljsås. Fan i helvete, det luktar så gott ända bort
hit till mitt skrivbord. Men jag har inte ätit något. Ännu. Jag vågar inte gå förbi en gång
till. Ger man sig på något så dumt som att försöka få bort magfläsket vid 44 år så gör
det ont, det är bara så.

2010-03-08: Jag har inte ätit Tinas blåbärspaj med vaniljsås.
Starkt Johan!

Kommentarer
Postat av: Huskatt

Du är en hård kille som kan motstå blåbärspaj!!!

Själv är jag en riktig softis och tar mitt straff på löpbandet :D

2010-03-09 @ 00:23:49
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: PussJorvas

Äsh, magrutor eller inte, du är säkert fin ändå... och jag är lika patetisk jag HAHAH .. jag gymmar en gång i veckan..eller inte alls. xD

2010-03-09 @ 15:21:09
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: elle

Våga vägra blåbärspaj!

2010-03-09 @ 20:29:28
URL: http://princesselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0