Don't say you're sober

Steelrose, det där ascoola coverbandet som spelar hårdrock från 80-talet ni vet.
De har tillbringat en del tid i "Polarstudion" hemma i Wahlis källare, och kanske, kanske
kan det komma upp en ny låt på hemsidan snart.
Det är en låt av gruppen Gun som heter "Don't Say It's Over".

Jag funderar på om jag pratar väldigt otydligt, för när jag berättade det för Tina på
jobbet rynkade hon pannan och undrade: "Sa du don't say you're sober?"

Jag skickade låten till Ljusblå på jobbet, hon brukar alltid bli så glad och imponerad när
hon får höra något nytt vi gjort. Något mail hade hon inte fått. Av någon anledning sorteras
alla mail med länkar eller bilagor bort som spam, åtminstone misstänker jag det.
Jag berättade om låten.
"Hette den don't sleep over?"

Nu tränar jag på att a r t i k u l e r a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0