Kräk och diarré

Kräk och diarré.
Inte jag.
Katten.
Blä.

Det är som att bli småbarnsförälder på nytt, fast utan blöjor.
"Pampers Cat" finns inte i hyllorna. Tur det kanske, det skulle se ganska dumt ut.

Dålig mage är ett av de vanligaste problemen hos katter har jag läst på internet.
För att komma tillrätta med det ska man ge så kallad "skonmat" har jag också läst.
Till skonmat räknas kokt kyckling eller fisk. Sedan i morse går alltså min katt på en diet
av kokt kycklingfilé. Och jag som tyckte att kattmat var dyrt. Nåja, bara familjens nya
kelgris blir bra.



Kommentarer
Postat av: Zäta

Bättre en katt som kräks än en som är bortsprungen.

2010-11-08 @ 19:02:54
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Cath

Köp Alaska Pollock (fisk alltså) och koka. Inte särskilt dyrt, och så funkar det jättebra på dåliga kattmagar!

2010-11-11 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0