Mitt uppe i flytten

Jag är mitt uppe i flytten nu känns det som. Eller kanske lite innan mitten. Hur vet man
det egentligen? Jag har betalt lite extra pengar för att få tillgång till nya lägenheten innan
månadsskiftet och åtta tunga kartonger är ditkörda. Fler ska flyttas ikväll.
Lägenheten ser ut som kriget med prylar precis överallt men det får väl var så ett tag.
Jag längtar verkligen tills vi är på plats.

I helgen kom sonen med ny flickvän. De skulle sova över. Det kändes inte rätt att
de unga tu skulle dela på soffan medan jag bredde ut mig i dubbelsängen så jag lät dem
ta mitt sovrum. Att sova i soffan fler gånger är inget jag ser fram mot. Nej, nu får de
var sitt rum hos mig. Detta kommer att bli så bra så.

Kommentarer
Postat av: Jazzhoppan

Jag är oxå mittupp i flytt, puh! Flyttar dock i omgångar, beräknas vara klar i slutet på mars.

2011-01-18 @ 17:16:22
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: Zäta

Jag fattar inte.

Får sonen och hans tjej var sitt rum i din nya lya? Plus ditt sovrum, vardagsrum, kök och så kanske ett rum till dottern. Hur stor lägenhet är det du skaffat egentligen?

2011-01-20 @ 12:29:19
URL: http://blogg.zettervall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0