Sista natten i knarkarkvarten

Flyttkartonger fylls, flyttas och töms. Så där ser mina dagar och kvällar ut just nu.
Jag har också bestämt mig för att prioritera tonåringarnas rum. Jag vill att de ska få
bestämma lite själva hur de vill ha det med färger och gardiner och sånt. Det är väl
egentligen bara Skrotan som har haft några synpunkter. Vitt med röda inslag. För
Sonen är det viktiga att det finns en dator i rum.

I går köpte jag färg, rollers, maskeringstejp och allt annat man behöver för att måla
om i två sovrum. Sedan tillbringade jag en stund med att fylla igen skruvhål och andra
fulheter med spackel. Idag kommer min mor och far att hjälpa mig med målningen.
Evigt tacksam för det.

Ikväll kommer jag packa ned allt det sista i kartonger och köra ned det. Imorgon kommer
lillebror med muskler och släpkärra. Sista natten i knarkarkvarten denna fredag alltså.
Dessutom har jag lyxat till med att köpa flyttstädning. En sak mindre att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Zäta

Sov gott!

2011-01-21 @ 17:23:48
URL: http://blogg.zettervall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0