Singel?

Följande reklamruta dök upp när jag som hastigast var ute på internet för att uppdatera
en programvara.




Hitta hotell på Koh Tao?
Det är precis den ön vi tillbringade nyår på när vi var i Thailand.
Det ger mig lite spökkänslor.
För inte kan det väl vara en slump att just den reklamrutan dyker upp hos mig just nu?  
Nej, den som vill visa mig vilka hotell som finns på Koh Tao vet om att jag nyligen varit där.
Lite läskigt och obekvämt känns det.

Och under får jag frågan "Är du singel?"
Vet de mer än jag vet undrar jag då?
Måste nästan ringa Malin och kolla.

Kommentarer
Postat av: Lennart

Du kanske är bevakad, någon som smyger efter och spanar på dig?

2012-01-11 @ 16:48:32
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Zäta

Don´t worry my friend! Även jag får erbjudande om Thailandsresor. Jag som inte varit längre bort än Grekland.

2012-01-20 @ 09:23:31
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Anonym

Du får sådan reklam för att du surfar på dejtingsidor så klart. Konstigt att du outade det!

2012-01-21 @ 00:47:06
Postat av: Anonym

Aj då...så mkt som talar emot detta!

2012-01-26 @ 00:37:50
Postat av: Doc

Jadu anonym.

Jag får väl stanna till hos dig diskuterar vi saken.

Jag åker ju ändå förbi där du sitter eller hur?

2012-01-26 @ 00:44:35
Postat av: Anonym

Ååå du kan kolla upp att en IP-adress finns nos Telia i Frölunda. Imponerande!



Diskutera du detta med Malin i stället. Jag är inte intresserad. Bara förbluffad över din totala avsaknad av insikt över hur allt fungerar och tycker lite synd om Malin.



2012-01-26 @ 23:37:35
Postat av: Doc

Å snälla, berätta för mig hur allt fungerar.

Du som vet, berätta för mig så att jag kan

lära något. Hur skulle jag gjort för att slippa

allt som du vräkt ur dig här. Vad är det du

hakat upp dig på?

Jag är seriöst undrande.

2012-01-26 @ 23:54:33
Postat av: Anonym

Nej men du är ju en C-människa som nu försöker stöta på damer som är helt utanför din liga!



Ha ha...vem använder sitt MC för att skaffa mat...eee..neee..ingen...du kan lika gärna ligga i en sopcontainer eller hos Sos..



2012-01-30 @ 01:12:19
Postat av: Doc

Lilla anonyma psykfall.

Detta blir den allra sista biten uppmärksamhet jag ger dina kommentarer.

Du är inte ens medveten om hur du framstår eller hur? Tycker så synd om dig.

Hur som helst, dina kommentarer kommer varken att synas eller läsas längre.

Sök nu hjälp är du snäll.

2012-01-30 @ 08:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0