Motorfäste

Jag har besökt "min" bilmekaniker äntligen. Oljudet i min bil beror på att ett motorfäste behöver bytas. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta så jag gör ingetdera, jag bara betalar och hoppas att det dröjer till nästa reparation. Just nu önskar jag bara att bilen kan få vara helt okej en stund, säg ett halvår eller så. Mer begär jag inte

I morgon drar jag ned till Ugglarp igen. Jag kommer vara kvar över helgen och på fredag ska vi till Göteborg för att fira Ljusblås mamma som fyllt 70. Jag håller som vanligt tummarna för att bilen håller. Det märks väl om jag skulle tappa motorn gissar jag.

På tisdag ska jag hem igen, då ska bilen in på verkstad.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Saknar inte min bil ett dugg, ännu mindre när jag läser om din biljävel.

2009-07-01 @ 21:33:53
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har =)



Vill du ha gratis kläder i en mängd olika klädaffärer?

Tryck på länken och registrera dig sedan kan du börja samla ihop poäng som du själv väljer när du vill byta in till presentkort.



http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-07-01 @ 23:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0